ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Ανανεώνονται τα προϊόντα στα οποία έχει εξαντληθεί μέγεθος ή χρώμα;

Αν ένα προϊόν έχει εξαντληθεί, θα προσπαθήσουμε να το ανανεώσουμε όσο το δυνατόν συντομότερο. Αν δεν υπάρχει απόθεμα, θα το αποσύρουμε.

Μπορώ να λαμβάνω στο email μου πληροφορίες κατά καιρούς με τα τελευταία νέα και προσφορές του feelmadness.gr;

Ναι. Απλά κάνοντας εγγραφή στο "Newsletter"

Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι έχω πραγματοποιήσει σωστά την αγορά μου;

Αφού πραγματοποιήσετε τη παραγγελία σας, θα λάβετε εντός μίας ώρας ένα email επιβεβαίωσης. Εάν δεν το λάβετε, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.

Μπορώ να αφαιρέσω/ακυρώσω κάποιο προϊόν της παραγγελίας μου;

Ναι. Από το καλάθι αγορών θα μπορείτε να αφαιρέσετε τα προϊόντα, που δεν επιθυμείτε υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία. Εάν την έχετε ολοκληρώσει, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.

Μπορώ να ακυρώσω τη παραγγελία μου;

Ναι. Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, αποστέλλοντας email με τον κωδικό παραγγελίας ή επικοινωνώντας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.

Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο εσφαλμένο προϊόν;

Σε περίπτωση που, από λάθος, παραλάβετε κάποιο προϊόν που δεν έχετε παραγγείλει, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.

Βήματα διαδικτυακής παραγγελίας:

1. Επιλέξτε ένα τμήμα (Γυναικεία, Ανδρικά, Παιδικά, Βρεφικά, Αθλήματα, Προσφορές, Brands) και κατόπιν το είδος του προϊόντος. Δείτε το προϊόν/τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν.
2. Με ένα κλικ μπορείτε να μεγεθύνετε τη φωτογραφία για να δείτε κάθε λεπτομέρεια, τη σύνθεση, τα διαθέσιμα μεγέθη, τον κωδικό αναφοράς και την τιμή.
3. Επιλέξτε προϊόν, μέγεθος, χρώμα και προσθέστε το είδος στο καλάθι. Αν θέλετε να συνεχίσετε τις αγορές, επαναλάβετε τη διαδικασία. Διαφορετικά, προχωρήστε με ασφάλεια στη παραγγελία, είτε δημιουργώντας ηλεκτρονικό λογαριασμό είτε πραγματοποιώντας γρήγορη παραγγελία ως επισκέπτης.
4. Επιλέξτε εάν θέλετε να παραλάβετε τη παραγγελία σας από κάποιο κατάστημα Feel Madness Sport ή εάν προτιμάτε να παραδοθεί στη διεύθυνση σας.
5. Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής: Αντικαταβολή, Πιστωτική Κάρτα, Paypal, Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό, web banking.
6. Ολοκληρώστε την παραγγελία. Θα λάβετε ένα email που θα επιβεβαιώνει την παραγγελία σας.

Βήματα τηλεφωνικής παραγγελίας:

1. Καλέστε την εξυπηρέτηση πελατών.
2. Να γνωρίζετε τον κωδικό του προϊόντος που θέλετε να παραγγείλετε.

Ποιον τρόπο πληρωμής μπορώ να χρησιμοποιήσω για να πραγματοποιήσω μία αγορά;

Διαθέτουμε τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

• Αντικαταβολή: Η πληρωμή γίνεται με την παράδοση της παραγγελίας στον υπάλληλο της μεταφορικής εταιρείας. Σημείωση η πληρωμή μπορεί να γίνει μόνο μετρητά.
• PayPal: Αμέσως μετά την επιβεβαίωση παραγγελίας, θα συνδεθείτε αυτόματα με τον PayPal λογαριασμό σας για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία.
• Πιστωτική Κάρτα: Αμέσως μετά την επιβεβαίωση παραγγελίας, θα συμπληρώσετε τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας σας.
• Κατάθεση ή Έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό: Οι λογαριασμοί εμφανίζονται μόλις επιλεγεί ο συγκεκριμένος τρόπος πληρωμής. Μετά την κατάθεση του ποσού στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής σε μορφή e-mail στο info@feelmadness.gr για να προχωρήσει η διαδικασία αποστολής της παραγγελία σας.
• Web banking: Μέσω ηλεκτρονικής μεταφοράς χρημάτων σε ένα από τα παρακάτω ΙΒΑΝ:

GR8302606620000120200459062

GR8101402200220002002013249

GR5001721500005150049273088

Είναι ασφαλής η χρήση της πιστωτικής μου κάρτας στην ιστοσελίδα;

Ναι, τα στοιχεία μεταβιβάζονται σε κρυπτογραφημένη μορφή SSL. Για την πληρωμή με Visa και Mastercard γίνονται δεκτές μόνο συναλλαγές Ces (Ασφαλές Ηλεκτρονικό Εμπόριο). Αφού πρώτα βεβαιωθείτε ότι η κάρτα ανήκει στο σύστημα CES, το σύστημα θα επικοινωνήσει με την τράπεζα που την έχει εκδώσει, ώστε ο αγοραστής να εγκρίνει την πληρωμή. Όταν η τράπεζα επιβεβαιώσει την αυθεντικότητα, θα διεκπεραιωθεί η χρέωση στην κάρτα. Σε αντίθετη περίπτωση, η παραγγελία θα ακυρωθεί.

Πού μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να την παραλάβετε στη διεύθυνση της επιλογής σας (κατοικία, εργασία, κτλ. -ποτέ σε ταχυδρομική θυρίδα) ή από το κατάστημά μας.

Σε πόσο καιρό θα φτάσει η παραγγελία μου;

Για αποστολές στα καταστήματα χρειάζονται 1 έως 4 εργάσιμες ημέρες, για αποστολές στη διεύθυνση επιλογής σας 1 έως 5 εργάσιμες ημέρες. Οι χρόνοι αποστολής ενδέχεται να μεταβληθούν λόγω αστάθμητων παραγόντων όπως: μη άμεση διαθεσιμότητας του προϊόντος, ειδικής επεξεργασίας, απεργίες, καθυστερήσεις μεταφορικών εταιρειών, αργιών, εορτών κ.λπ.

Τι έξοδα αποστολής πρέπει να πληρώσω;

Η παραλαβή από τα καταστήματά μας είναι δωρεάν.
Τα έξοδα αποστολής για Ελλάδα είναι 3€ (ΔΩΡΕΑΝ για παραγγελίες άνω των 60€).
Τα έξοδα αποστολής για Κύπρο είναι 15€ (ΔΩΡΕΑΝ για παραγγελίες άνω των 60€).
Για αποστολή στην Κύπρο, με παράδοση εντός 7 εργάσιμων ημερών με χρήση της υπηρεσίας Εμπορευματικής Μεταφοράς, η χρέωση διαμορφώνεται ως εξής:
1 ζευγάρι υποδήματα: 8€
2 ζευγάρια υποδήματα: 15€
3-4 ζευγάρια υποδήματα: 22€
5 ζευγάρια υποδήματα: 30€

Τα έξοδα αποστολής για Βουλγαρία για τη Ζώνη 1 είναι 5,65€ και για τη Ζώνη 2 είναι 7€. Το κόστος μπορεί να μεταβληθεί σε περίπτωση μεγάλου όγκου ή βάρους, πάντα κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη.
Ζώνη 1: Sandanski, Petrich, Kresna, Belavista, Chuchouligovo, Damyanitsa, Dolna Gradeshnitsa, Drankovo, Gabrene, Illindentsi, Karnalovo, Kavrakirovo, Kluta, Kolarovo, Kulata, Leshnitsa, Levounovo,Marikostinovo, Mikrevo, Mihnevo, Novokovomladi, Parvomay, Samuilovo, Sklave, Skrat, Struma, Yavornitsa.
Ζώνη 2: Υπόλοιπη Βουλγαρία.

Η παράδοση παραγγελιών σε χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης ίσως ενέχει επιπλέον έξοδα για τον παραλήπτη (φόρους, δασμούς, κλπ.) σύμφωνα με το εκάστοτε νομικό καθεστώς της κάθε χώρας ή περιοχής στην οποία παραδίδεται το δέμα.
Ενημερωθείτε προηγούμενος από τον τοπικό σας αρμόδιο φορέα για τυχόν επιπλέον έξοδα που μπορεί να προκύψουν με την παράδοση της παραγγελίας σας.
(Στις παραπάνω τιμές δεν περιλαμβάνεται Φ.Π.Α. 24%.)

Ποια είναι η διαδικασία για την παράδοση στο χώρο μου;

Αν έχετε επιλέξει την παράδοση στο χώρο σας, όταν η παραγγελία σας έχει τιμολογηθεί και αποσταλεί, θα λάβετε ένα email με τον αριθμό παρακολούθησης (εδώ μπορείτε να δείτε την πορεία της παραγγελίας σας) και τέλος ο μεταφορέας θα έλθει σε επαφή μαζί σας μέσω sms ή τηλεφωνικής κλήσης για να σας πληροφορήσει σχετικά με την παράδοση της παραγγελίας σας.

Ποια είναι η διαδικασία για την παράδοση στο κατάστημα;

Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει παραλαβή σε κατάστημα, θα σας ενημερώσουμε για την άφιξη της παραγγελίας σας μέσω sms και email (θα έχετε 5 εργάσιμες μέρες για να το παραλάβετε).

Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν σε ένα κατάστημα Feel Madness Sport;

Ναι, μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν σε οποιοδήποτε κατάστημα Feel Madness Sport. Τα είδη εσωρούχων, κάλτσες, ακουστικά, μαγιό (κάτω μέρος) δεν επιστρέφονται λόγω υγιεινής. Τα είδη πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και θα σας ζητηθεί να επιδείξετε την αντίστοιχη απόδειξη.
Σε περίπτωση επιστροφής που δεν οφείλεται στο κατάστημα μας, ο πελάτης επιβαρύνεται τα μεταφορικά έξοδα, δηλαδή 5,00€

Πόσο χρόνο έχω στη διάθεσή μου για να επιστρέψω ένα είδος;

Όλες οι επιστροφές πρέπει να γίνονται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στην απόδειξη της παραγγελίας.

Μπορώ να κάνω αλλαγή;

Στo feelmadness.gr μπορείτε να κάνετε αλλαγή προϊόντων μόνο αν επισκεφτείτε φυσικό κατάστημα μας. Αν δεν έχετε αυτή τη δυνατότητα και επιθυμείτε να κάνετε νέα παραγγελία εφάμιλλης η μεγαλύτερης αξίας του προϊόντος που επιστρέφετε, τότε σημειώνετε την επιλογή έκδοση κουπονιού στη φόρμα επιστροφής προϊόντων.